Mijn favoriete website met Spaanse gedichten

Ik krijg de laatste tijd veel vragen over Spaanse gedichten. Waar kan ik mooie Spaanse liefdesgedichten vinden? Hoe kom ik aan de vertaling van dit Spaanse gedicht? Waar vind ik gedichten van Pablo Neruda?

Tijd dus om daar eens in te duiken. Ik kan je vertellen dat ik heel wat websites met gedichten in het Spaans heb bekeken, maar deze site van Poesia is mijn favoriete. Omdat deze voor iedereen iets te bieden heeft. Van korte gedichten, liefdes gedichtjes tot echte poezie. Je kunt zoeken op dichter, maar ook op thema.

En hier vind je nog meer Spaanse gedichten:

Oplossing voor de vertalingen

Gebruik Google Chrome als webbrowser of download de gratis Google Toolbar. Je kunt dan boven elke webpagina op de knop 'vertalen' klikken en de pagina wordt automatisch in het Nederlands vertaald. Het is zeker geen perfecte vertaling, maar je begrijpt in ieder geval waar het over gaat.

    Ik hoop dat je blij bent met dit bericht. Heb je nog vragen of kan ik je nog ergens mee helpen, laat het me dan gerust weten. En als je zelf leuke tips of websites hebt, dan hoor ik het natuurlijk ook graag ...

    Reacties

    Populaire posts van deze blog

    Spaanse verhaaltjes voor kinderen

    Spaanse Liefdeszinnen II

    Spaanse teksten lezen

    Handige Spaanse zinnen als je verliefd bent

    Subjuntivo Oefeningen